Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak yürekin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en eski ve en âlâ aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu ilişki noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mebdearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlanaklar ve uran özetler ya da iş özetleri hakkında bilim yürekerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek yerine açılmasını ve okunmasını temin etmek yürekin paha yollamak nazik örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok maslahate yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla yanında çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve muayene yürekin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video paylaşmak, gönülğinizi elan bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, makul bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en şanlı sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile bağlantı oluşturmak yürekin harika bir belde. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı yürekerik türlerine sahip olsa da tümü nispeten videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nasıl tarumar etmek istediğinizi her devir delik önünde bulundurun ve buna bakarak organize strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde müstefit olmak yürekin sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar faal kullanıcıya sahip. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada evetğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa kuvvetli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek metanetli yürekeren kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rabıta çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, gönülğiniz nişangâh kitlenizin lakinç ve rabıta düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kadar yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, arama sonuçlarında elan faziletli sıralarda ve elan pıtrak görülür, gönülğinize yoğunluk enseışı esenlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde âlâ boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu elan âlâ hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda elan faziletli özetlar esenlar. Ali itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel bağlanaklar bürümek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir bağlanakya mevrut her tıklama yürekin ödeme strüktürlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik temizışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), şanlı bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bağlantı göstermesi yürekin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çalışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
İlk Yorumu Siz Yapın