Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun site analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve rabıta alanları gibi bileğteamülkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların teamülletmeniz yürekin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, reva maliyette suni zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş fiilen emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde önem saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğteamülti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle müşterek daha çok “ne istersem onu düzenırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa puan makro rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve haberleşme teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş süreçlerini bileğteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama izlem fail yıllarda genel ağ site çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir husus daha var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çdüzenışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı şeşnda temellayıp şirketin hakiki finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dakika içinde üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilişkilı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece istenilen özetları vermemektedir.
İlk Yorumu Siz Yapın